Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Самовивіз з відділення (склад-склад) Вартість за послугу "післяплата" оплачує покупець (орієнтовно 20 грн +2% від суми вартості товару, зазначеної у накладній)
- Адресна доставка кур'єром (склад-адреса) оплачується повністю покупцем (доставка+кур'єрська доставка+оплата послуги "Накладений платіж")
- Самовивіз з відділення (склад-склад) c можливістю огляду посилки перед отриманням. Тарифний план на вибір: Стандарт (доставка 4-6 робочих дня) або Експрес (доставка 2-4 робочих дні)
Способи оплати
- Відправлення відбувається з завдатком в розмірі 200 грн. Для проведення оплати реквізити надаються менеджером після уточнення та узгодження всіх деталей по замовленню. В разі відмови (не явки) від товару, передоплата не повертається, цією сумою сплачується вартість доставки вантажу у зворотному напрямку. ВАЖЛИВО! Термін внесення передоплати 36 годин з моменту оформлення замовлення, по закінченню цього терміну бронь на товар (розмір) знімається і замовлення переводиться в сатус «Скасовано».
- Оплата производится по реквизитам на р/с (оплата через приложения различных банков, кроме Приват24). Для проведения оплаты реквизиты предоставляются менеджером после уточнения и согласования всех деталей по заказу.
- Відправлення відбувається з передоплатою в розмірі 200 грн. Для проведення оплати реквізити надаються менеджером після уточнення та узгодження всіх деталей по замовленню. В разі відмови (не явки) від товару, передоплата не повертається, цією сумою сплачується вартість доставки вантажу у зворотному напрямку. ВАЖЛИВО! Термін внесення передоплати 36 годин з моменту оформлення замовлення, по закінченню цього терміну бронь на товар (розмір) знімається і замовлення переводиться в сатус «Скасовано».
Замовляючи доставку товару логістичними службами (Нова пошта, УкрПошта, Justin) - при отриманні у відділенні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в посилці, комплектацію, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації посилки - необхідно скласти акт (претензію) за участю працівників логістичної служби, а також передзвонити нам за телефонами: +380964204208 або +380938744234