Кошик
165 відгуків
Черкаси, Україна
+380 (96) 420-42-08
LOOKSET товари для дому, одяг, аксесуари

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаСамовивіз з відділення (склад-склад) Вартість за послугу "післяплата" оплачує покупець (орієнтовно 20 грн +2% від суми вартості товару, зазначеної у накладній)
  • Доставка кур'єром Нової поштиАдресна доставка кур'єром (склад-адреса) оплачується повністю покупцем (доставка+кур'єрська доставка+оплата послуги "Накладений платіж")
  • УкрпоштаСамовивіз з відділення (склад-склад) c можливістю огляду посилки перед отриманням. Тарифний план на вибір: Стандарт (доставка 4-6 робочих дня) або Експрес (доставка 2-4 робочих дні)

Способи оплати

  • ПісляплатаВідправлення відбувається з завдатком в розмірі 200 грн. Для проведення оплати реквізити надаються менеджером після уточнення та узгодження всіх деталей по замовленню. В разі відмови (не явки) від товару, передоплата не повертається, цією сумою сплачується вартість доставки вантажу у зворотному напрямку. ВАЖЛИВО! Термін внесення передоплати 36 годин з моменту оформлення замовлення, по закінченню цього терміну бронь на товар (розмір) знімається і замовлення переводиться в сатус «Скасовано».
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитамиОплата производится по реквизитам на р/с (оплата через приложения различных банков, кроме Приват24). Для проведения оплаты реквизиты предоставляются менеджером после уточнения и согласования всех деталей по заказу.
  • Накладний платіж з мінімальною передоплатою 200 грнВідправлення відбувається з передоплатою в розмірі 200 грн. Для проведення оплати реквізити надаються менеджером після уточнення та узгодження всіх деталей по замовленню. В разі відмови (не явки) від товару, передоплата не повертається, цією сумою сплачується вартість доставки вантажу у зворотному напрямку. ВАЖЛИВО! Термін внесення передоплати 36 годин з моменту оформлення замовлення, по закінченню цього терміну бронь на товар (розмір) знімається і замовлення переводиться в сатус «Скасовано».

Замовляючи доставку товару логістичними службами (Нова пошта, УкрПошта, Justin) - при отриманні у відділенні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в посилці, комплектацію, а також його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару або неповної комплектації посилки - необхідно скласти акт (претензію) за участю працівників логістичної служби, а також передзвонити нам за телефонами: +380964204208 або +380938744234

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner